Saturday, July 24, 2010

Lamo den menyopi


Salam..

Lamo gilo aku xupdate benda nie.. ntah lah, maleh pon ado, payah pon ado, xdo maso pon ado... (sume adalah alasan semata2)..
dari sebelum kawen sampai aku dah kawen dah.. huhuhu..
xpe2 aku cube untuk menyelinap kembali masuk kat dalam benda nie..
hopefully aku rajin la untuk teruskan perjuangan ahli2 blog seperti k.azza, amar. k.dot, amusfirah, k.ziela, k.efi n sume lah yang rasa diri dia ahli blog..
aku pon terasa gak..
kok blog nie bleh bercakap dah bercakap dah agak eh.. kesian..

Anyway welcome again to my blog yg dah lama xupdate nie...
aku berjanji dan mungkin payah utk berjanji utk rajin mengupdate blog nie..
xpe2 usaha tangga kejayaan..
aku cubelah kumpul info2 yg ptt utk kite kongsi yo..
aku cuba lah kumpul citer2 drzaman tok kadok sampai lah zaman skang k..
InsyaAllah..


chaiyok2!

1 comment:

  1. eh..cam aku pon da 18bulan x update blog..tetibe ari ni ade semangat ckit sbb mls buat keje..wakakaka..

    ReplyDelete