Tuesday, August 18, 2009

Student praktikal

Kamis mgu lepas n semalam (isnin) aku g tgk student praktikal..
Aduhai aku dah la xphm jalan2 kat seremban nie..
Pempahamlah bukan nak sgt explore seremban nie..
Kalu time kat saaaaarawak dulu kemain lg berani je redah..sampai
umat2 kat sarawak tu sindri xtau jalan2 tuh..huhuhuhu...
Lain lak kes nye..

Awal nye Mr.Esyam tuh xdapat join venture ari kamis tuh, sbb kata ada meeting..takut xsempat..
tetibe ckp dapat lak ..meeting kol 2..
Aduhai...aku menarik lafaz lega dan sungguh pjg nafaz ku ketika itu..
Byg kan lah xpernah aku dgr jalan dato; tun dr ismail lah, jln dato' bdr tunggal lah.. mmg xlepas..
Tp kalu jalan satok aku tau lah..huhuhuhuhu..
Rupe2 nye xde lah jauh sgt..kat tempat cik pon kat area AST..
aku pon xtau tu tmpat cik pon..ahaha.. n satu lg tempat kat jln g mantin..
Bedal..aku ikut je..janji sampai..
At last Mr.Esayam lah guide aku n jd bodyguard yg setia..hahaha
Thank u Mr.Esyam..jasamu amat dikenang.. Ahakz!

Then semalam gak..g satu tempat jek..lg dekat...
Tp awal nye aku xtau gak..siasat punye siasat punyelah dekat ngan cosmo...
jalan kaki mmg sampai lah..tp baju leh basah gak lah..
Supervisor student aku ni pulak..bantai punye peramah..
macam2 cite kuar..
dah aku menapak kat opis dia sampailah kul 5..
bayangkan lah dr kul 3 samapi kul 5...
dah lah aku duduk temapat kene ngan ekon..menggigil..
tp xlah bowring..sebab cite pasal student tuh n pasal printing..
best gak dengar n join..
1st dia yg interview aku..pastu dia tersedar sindri yg dia tgh interbiew aku..
then bru lah aku berkata2..
Huhhh...banyak pengalaman orang2 yang dah otai2 nie..
Banyak gak ilmu dapat..

Alhamdulillah..semua student aku dapat pujian bagus..
Senang keje ngan diorang.. Bagus lah korang nie...
xsia2 saya bantai, pukul, belasah awk sume..
hahaha..xpe2 student saya mmg power root nye..
hehe..
ok lah enuff..
stop..

p/s: anyway thank's to all supervisor..sporting gak lah.
n to mr.bussuk also..ahaha..




4 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. huh..ni org sban ke org srwk ni, smpai jln ng sndiri pun xtau..klu i yg xtau oklah gak, sbb i mmg bkn org nogori..huhuhu...

    what? u prnh blasah stud u..iskh2..penderaan..ahahaha..well, skali Ard berkata2..sumer diam kan.."REJECT, BUAT BLK!!!" hahaha

    ReplyDelete
  3. hahaha..berlakon jap jd org sarawak lah.. mane x nye 3 tahun kat sane bleh hafal dah tau..walaupun meredah utan rimba yg penuh dgn sengsara..ahakz..

    Emm..adelah gak dera bebudak nie.. sape yg rasa diri kena dera tuh mungkin diorang dah sedar diri..
    Alahai tue sume ayat gimik jek.. kasi kecut jek..
    biar cepat sedar diri ckit kalu x..naik kepala lah kak azza oooiii...

    ReplyDelete
  4. salam..first skali, sy nk tergelak skit.. sikit jer.. hikhik.. xtaula apesal nk tergelak nii..

    tp apo2 hal pon terimas byk2 sy ucapkan pd cik ad krn memahami perangai student part timer mcm sy ni.. walopun kite sebaye.. tp cik ad tetap sy hormati..

    seremban ni kecik aje cik ad, kul 9.30mlm dah lengang.. sy dulu pon bkn asl s'ban, sy asl johor.. tp jln2 kt sban ni sy pon x hfal sgt nama jlnnye.. cume ingt bangunan ape, celah mane bgnan tu duduk, pstu secare auto da bole hfl simpng mane nk belok..

    ape2 pon sy nk ucapkan selamat menyambut Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir Batin..

    >>Pantun Raye khas utk cik ad ni..

    kalau dilapek sebosar kuku
    kalau dibontang sebosar alam
    kok hilang dicaghi
    kok hanyut dipinteh

    datang biarlah nampak muko
    kok poie biarlah nampak belakang
    jauh dihimbau,dokek digamit
    seuntai salam sojambak kato
    dogup bicaro monghisik raso
    maaf den pinto.

    SELAMAT ARI GHAYOOOOO…

    ReplyDelete