Tuesday, March 24, 2009

Mid Term Break..

Mgu ni actually mid term break..so sume org dalam dunia opis aku nie, cbuk layan diri sendiri.. Owh, ade gak yg tanda paper..ade gak yg x tanda paper..nak je aku complain kat HQ nape ade yg kene tanda ade yg x. (dah org tue xde paper camne nak tanda) huh!.. ape pun aku menghabiskan kan la menanda sebanyak 2 subjek.. banyak wo..
Ntahpapentah yg diorg mengarut..aku tanda je ikut skema n rs jwpn ok aku orait jek.. so mgu nie aku bleh tumpukan sepenuh masa ku terhadap pembikinan blog dah juga pengoteran blog baru nie.. banyak lg yg harus aku explore lg untuk meningkatkan daya mutu keunggulan blog aku nie.. Chalooo..

4 comments:

  1. ard..ngatuk...jom tido...
    boring tul, cpt2 lah upload pic ke
    leh gak cuci2 mate kt blog ni..

    ReplyDelete
  2. huhu,,,mmg da tak der keje awek sorang ni...bagus2...buat lawa2 k.sok2 leh tunjuk kat anak u yg u ni leh jd hackers..haha..yg si amus ni asyik nak tdo je.mana pewut tak gemuk mgalah kan org 9bulan..

    ReplyDelete
  3. Yg atas tue bukan la abg.. Kak Azza la tuh..

    ReplyDelete
  4. la yer ke..mane la i tau...igt kan mak buyong (amuz).kire salah la ni eh...hehehe....

    ReplyDelete