Tuesday, March 24, 2009

Dah start terpengaruh....

salam..
Aku xtau nape aku dah bleh terpengaruh ngan benda2 camni. Anyway ade 2org je yg mempengaruhi aku untuk start blog nie.. 1:kak ipar aku (kak zila) 2:sape lagi kalu bukan ibu buyong..(amuz).. tp xpe aku harap aku berjaya jugak untuk terus kan blog aku nie. xde lah mahir sgt nak bercakap tp aku bebel je lah mane yg leh n sedap didengar. Anyway i'll try my best..huhuhuhu.. dah macam ckp ngan student plak.. Yg penting setiap ape yg aku wat harap menggembirakan n membahgiakan diri sendiri..hahaha.. bahagia kan sume org lah.. End.. WELCOME TO THE BEAUTY ROOMS... hopefully enjoy ha...

2 comments:

  1. tak perlah terpegaruh ke arah yg baik n berfaedah..mana la tau kan...leh la jual produk zhulian tu kat blog u ni ker...hehe...tgk la,abg pun cam dah terpengaruh gak ni..tggu la.dah abis stdy sok n dah masuk internet...abg akan menganas gak tuk semua ni cam u'll...hahaha... tunggu la kedatangku nnt......

    ReplyDelete
  2. Yolah..abg tuh bukan bleh tgk org labih ckit.. cbuk jek..orait nanti kte wat contest antara kte sape nye blog paling kreatif eh..huhuhuhu..

    ReplyDelete